2021-2022 оқу жылына психологиялық қызмет бойынша жүргізілетін жұмыс жоспары
«Бекітемін»
Мектеп директоры: К.О.Урпекова
«Қарғалы №3 орта мектеп» КММ
2021-2022 оқу жылына психологиялық қызмет бойынша
жүргізілетін жұмыс жоспары
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 472 бұйрығының 2- қосымшасына , 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығының 2 қосымшасына сәйкес
Мақсаттар: Жаңартылған білім беру аясында рухани дамыған, зияткер тұлғаны тәрбиелеу барысында білім алушылардың креативті, функционалды сауатты шығармашыл, бәсекелестік сыни тұрғыдан ойлау қабілетін қалыптастыра отырып білім беру әлеуетін көтеру, психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік - психологиялық жағдай жасау және қолдау көрсету.
Міндеттері:
- Білім алушылар мен мұғалімдердің кәсіби және тұлғалық, зияткерлік дамуына ықпал ету, денсаулықты нығайту арқылы рухани даму шараларын жетілдіру;
- өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
- Білім беру үрдісі субьектілерінің психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін көтеру.
- Білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
- Білім алушыларды психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде
әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;
- Психологиялық диогностиканы жүргізу және білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата- аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету; мәселелерді шешуде психологиялық көмек және қолдау көрсету;
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс Түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны | |||
| ||||||||
1 | 1-сынып оқушыларының мектепке бейімделуі | К.Иерасек әдістемесі тесті | Оқушылар | қыркүйек | Анықтама ДЖО№2 | |||
2 | Мектепалды даярлық тобын тексеру | Гуткина «Үйшік» әдістемесі | Оқушылар | қыркүйек | Анықтама | |||
3 | «Сен өз құқығыңды білесің бе» | Сауалнама | 5-11 сынып оқушылары | қыркүйек | Қорытынды | |||
4 | 11 сынып ҰБТ –ға дайындық Есте сақтаудың сипатын анықтау | С.Е.Ефремцева әдістемесі бойынша «Өзіндік» тест | Оқушылар | Қазан | Зерттеудің қорытынды | |||
5 | 5 –сынып оқушыларының бейімделуі | Тест«Мектептегі мазасыздық шкаласы» Кондаш әдістемесі | Оқушылар | қазан | Анықтама ДЖО№3 | |||
6 | Жас мамандармен жұмыс | «Педагогикалық қабілетті зерттеу» әдістемесі | Жас мамандармен | қазан | Анықтама | |||
7 | 8- cынып оқушыларының жалғыздықты сезіну деңгейін анықтау | «М.Фергюсен мен Д.Рассел» әдістемесі тест | Оқушылармен | қазан | Анықтама | |||
8 | Интернет желісіне тәуелділігін анықтау | «Ғаламтор және мен» сауалнама | 6-8 cынып оқушылары | қараша | Анықтама | |||
9 | Отбасылық тұрмыстық зорлық-зомбылықты анықтау | «Отбасы-тұрмыстық, зорлық-зомбылық» сауалнамасы | 6-11 cынып оқушылары | қараша | Анықтама | |||
10 | 4 cынып сабақтастық | Лусканованың «Оқу мотивациясы» әдістемесі | Оқушылар | Қараша | Анықтама | |||
11 | 5-6 сынып оқушыларының өмірлік қиын жағдайға бейімділігін анықтау. | Шығарма «Мен өмірді сүйемін» | Оқушылар | Қараша | Анықтама | |||
12 | «Отбасы жағдайына деген көзқарасын анықтау» | Сауалнама | Ата- аналармен | Қажетіне қарай | Анықтама | |||
13 | 9-10-11 cынып Кәсіби бағыт –бағдар беру. | Дж .Голландтың әдістемесі , Климов Тест | Оқушылар | Қараша | Қорытынды ДЖО№4 | |||
14 | 5 cынып оқушыларының Пәндерге көзқарасын анықтау | «Пәнге көзқарас» әдістемесі | Оқушылармен | Желтоқсан | Анықтама | |||
15 | 9-11 cынып оқушыларының жалғыздықты сезіну деңгейін анықтау | «М.Фергюсен мен Д.Рассел» әдістемесі тест | Оқушылармен | Желтоқсан | Анықтама ДЖО№5 | |||
16 | «Педагогтағы агрессияны бағалау» | А.Ассингер тесті | Педагогтар | Желтоқсан | Анықтама | |||
17 | Ата –аналарға арналған сауалнама 93 бет.МП-2 МАД-1 сынып | Сауалнама | Ата- аналарға | Қаңтар | Анықтама | |||
18 | 1 cынып оқушыларының зейінділігін зерттеу | Гуткинаның «Үйшік» әдістемесі | Оқушылармен | Қаңтар | Анықтама | |||
19 | Құқық бұзушылықтың алдын- алуда агрессивтілікті зерттеу | Г.Айзенк сауалнамасы | 7-8 сынып Оқушылармен | Қаңтар | Анықтама | |||
20 | 4- 5 cыныптардың сабақтастығы | Лусканованың «Оқу мотивациясы» әдістемесі | Оқушылармен | Ақпан | Анықтама ДЖО№7 | |||
21 | 9-11 cынып «Мен әлеуметтік желіде» | Сауалнамасы | Оқушылармен | Ақпан | Анықтама | |||
22 | 11 сынып оқушыларының психологиялық көңіл-күйін анықтау | «Мандала» әдістемесі | Оқушылармен | Наурыз | Анықтама | |||
23 | Ата-ананың балаға деген сырттай көз-қарасын анықтау «Сіз қандай ата-анасыз?» 5-8 қиын сыныптардың ата аналарына | сауалнама | Ата - аналармен | Қажетіне қарай | Анықтама | |||
24 | 8 cыныппен кәсіби бағыт-бағдар | Голланд тесті, Климов тесті | Оқушылармен | Сәуір | Анықтама | |||
25 | Өмірлік қиын жағдайға бейім оқушыларды анықтау 2-4 cынып | «Түрлі- түсті » тест Г.Прохоров әдістемесі | Оқушылармен | Сәуір | Анықтама | |||
| ||||||||
1 | «Көңіл-күйі өлшегіші» жаттығуы 1 сынып | тренинг-жзаттығу | Оқушылармен | Қыркүйек | Топтық журналға тіркеу | |||
2 | «Білім мен еңбек шеберлікке жеткізеді» | Тренинг | Жас ұстаздармен | Қыркүйек | Топтық журналға тіркеу | |||
3 | Мазасыздық деңгейін төмендету жаттығулары «5-сынып дегеніміз не» | Жаттығулар | Оқушылармен | Қазан | Топтық журналға тіркеу | |||
4 | «Зиянды заттардан аулақ бол » 7-8 сынып оқушылары | Тренинг – жаттығу | Оқушылармен | Қазан | Топтық журналға тіркеу | |||
5 | «Қасіретсіз өмір –бақытты балалық шақ» 6-8 сынып | тренинг-жаттығу | оқушылар | Қараша | Топтық журналға тіркеу | |||
6 | «Мен және Интернет» 7-9 сыныптар | Тренинг | Оқушылар | Қараша | Топтық журналға тіркеу | |||
7 | Нашар көңіл-күйден қалай арылу керек» 11 – сынып | Тренинг | Оқушылар | Желтоқсан | Топтық журналға тіркеу | |||
8 | «Өмірді сүйе білейік» 7-8 – сынып | тренинг – сабақ | Оқушылар | Желтоқсан | Топтық журналға тіркеу | |||
9 | «Қарым – қатынас маған қуаныш сыйлайды» 4-сынып | Тренинг | Оқушылар | Желтоқсан | Топтық журналға тіркеу | |||
10 | «Менің ішкі дүниемнің картасы» 11 сынып | тренинг | Оқушылар | Қаңтар | Топтық журналға тіркеу | |||
11 | «Мамандық әлеміне саяхат» 9- 11 сыныптар | Тренинг | Оқушылар | Қаңтар | Топтық журналға тіркеу | |||
12 | «Педагогтың эмоциялық тұрақтылығы» | Тренинг | Педагогтарға | Қаңтар | Топтық журналға тіркеу | |||
13 | «Біз және мектеп » 5 сынып | Жаттығу | Оқушылар | Қаңтар | Топтық журналға тіркеу | |||
14 | «Мен 5-сыныптан не күтемін» 4 –сынып | Тренинг | Оқушылар | Ақпан | Топтық журналға тіркеу | |||
15 | «Сенімділік кілті» тренинг 11 сынып | тренинг | Оқушылар | Ақпан | Топтық журналға тіркеу | |||
16 | «Баламен ата –ана сезімі» сезім білдіру ережесі | Тренинг | Ата - аналарға | Ақпан | Топтық журналға тіркеу | |||
17 | «Мен жастарға сенемін» | тренинг жаттығу | жас мамандармен | Сәуір | Топтық журналға тіркеу | |||
18 | «Ішкі күшті ояту» 11 сынып | тренинг –жаттығу | оқушылармен | Сәуір | Топтық журналға тіркеу | |||
19 | «Интернетсіз бір күн» 8-9 сынып | тренинг –жаттығу | оқушылармен | Мамыр | Топтық журналға тіркеу | |||
22 | Мамандық таңдау мәселелері 9- 11сынып | тренинг – жаттығулар | оқушылармен | Мамыр | Топтық журналға тіркеу | |||
3 Профилактикалық және психологиялық ағарту | ||||||||
1 | «Агрессивті мінез- құлықтың пайда болу себептері» Тұрмыстық-зорлық-зомбылықтың алдын алу жұмыстары. | Ата-аналар жиналысы | Ата-аналар Сынып жетекшілер | тамыз | Хаттама | |||
2 | Оқушы, ата-ана, мұғалімдерге онлайн-режимінде сенім телефоны немесе жеке телефон номері арқылы психологиялық көмек беру | көмек беру | Қыркүйек | Хаттама | ||||
3 | «Буллинг», «Кибербуллинг» жайлы мағлұматтар беру,түсініктеме жұмыстарын ұйымдастыру. | Ата – аналар жиналысы | Ата- аналар Сынып жетекшілер | Қазан | Хаттама | |||
4 | «Буллинг», «Кибербуллинг» жайлы мағлұматтар беру,түсініктеме жұмыстарын ұйымдастыру. | Алдын алу жұмыстары | 5-10 сыныптар | Қараша | Хаттама | |||
5 | Құқық бұзушылықтың алдын-алу | Қ.Р. заңымен таныстыру 2009 . 4 желтоқсан №214- IVзаңы | оқушылар | Қараша | Хаттама | |||
6 | І жж бойынша құқық бұзушылық фактілері туралы көрсеткіштерді жинақтап, себептерін анықтап, Есепке қою,есептен шығару жұмыстары және жүргізілген жұмыс қорытындысы | І жж бойынша талдау | 1-11 сыныптар | Желтоқсан | ||||
7 | «Инетернетсіз бір күн» | Дөңгелек үстел | 7-8 сыныптар | Қаңтар | Хаттама | |||
9 | «Қызға қырық үйден тию» | жаднама кеңес | 8-9-10 сыныптар | Қаңтар | Хаттама | |||
10 | «Зорлық –зомбылықсыз балалық шақ» | видеоролик көрсету, жаднамалар | Ата-аналар | Ақпан | Хаттама | |||
11 | «Менің отбасым және мектеп» | Кеңес | Тәрбиесі қиын оқушылармен | ақпан | Хаттама | |||
12 | «Эмоцияның денсаулыққа әсері» «ҰБТ – ге дайындық тиімді күн тәртібі» | Тренинг, кеңес | 11 сынып | Сәуір | Хаттама | |||
13 | «Жазғы демалысыңды жоспарладың ба?» ерекше назардағы оқушылармен жұмыс «Сенімділік жолында» | Тренинг | 9-сынып | Мамыр | Хаттама | |||
14 | Жас ұстаздармен жұмыс Қиын және құқықбұзуға бейім оқушылармен жүргізілген жұмыс құқық кеңесінде қарау ( Есепте тұрған оқушылар туралы жұмыс қорытындысын) Жыл бойы жүргізілген жұмысты қорытындылау | Жылдық талдау | Мамыр | Хаттама | ||||
4 Консультация беру | ||||||||
1.Қиын өмірлік жағдайдағы оқушы, ата-ананы психологиялық қолдау 2.Жеке кеңестер беру , Жаднамалар тарату 3.ҰБТ-ға қалай дайындалу керектігі туралы кеңес беру Күн режимін дұрыс әрі тиімді құра білу, ҰБТ мен қорытынды аттестаттау емтиханына байланысты кеңес беру 4.Ата-аналар жиналысына қатынасу (Ата-анаға баласымен дұрыс қарым- қатынас жасауға бағыт беру т.б.) 5.9, 11-сынып оқушыларымен ұйымдастыру, қатысу 6.Сынып жетекшілерді сауалнаманың нәтижесімен таныстыру 7.Тәрбиесінде қиындық туғызатын оқушылармен және олардың ата-аналарымен кеңес әңгіме, 8. «Жасөспірімдердің арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу кеңесінің» жылдық жұмысына талдау 9.Оқушыларға кеңес. Емтиханға дайындық, Жазғы демалысты қалай маңызды өткізуге болады? Сұраныс бойынша кеңес беру | Кеңестер Кеңес беру | 1-5 сынып 11 сыныптар 9-11 сынып Сынып жетекшілер | Қажеттілігіне қарай Тамыз -Қыркүйек Керек жағдайда Қазан- Мамыр Керек жағдайда Ақпан Керек жағдайда | Кеңес журналына тіркеу | ||||
5.Ұйымдастыру – әдістемелік жұмыс | ||||||||
1 | Әдістемелік іс-тәжірибе алмасу | Аудандық, облыстық вебинарларға қатысу | психологтар | Керек жағдайда | ||||
2 | «Сенім жәшігі» қызметін ұйымдастыру | Оқушыларды «Сенім жәшігі» қызметімен таныстыру | Оқушылар, ата- аналар | Аптасына 1 рет | «Сенім жәшігі» журналына тіркеу | |||
3 | «Тәуекел » тобында тұрған оқушылармен жүргізілген жұмыстың есебі | Қорытынды | Пед ұжым | наурыз | Пед кеңес | |||
3 | Іс тәжірибемен бөлісу | Мақала жариялау | Жылына 1-2 рет | |||||
4 | Мектептің қыздар,ұлдар ұйымымен біріккен жұмыстары | Жиналыстар | Оқушылар | Желтоқсан Сәуір | ||||
5 | Құқық бұзушылықтың алдын- алуда мектеп инспекторымен бірлескен жұмыс | Жиналыстар | Оқушылармен ата-аналармен | Жоспар бойынша | ||||
6 | Диагностикалық бағыт бойынша жүргізілген І жарты жылдық және жылдық жұмыстардың қорытындысын саралау | Тест, сауалнама | 1-11сыныптар | Желтоқсан, мамыр | Анықтама | |||
7 | Түзету -дамыту, ағартушылық бағыты бойынша жүргізілген жұмыстарды талдау | Тренингтер, жаттығулар | 1-11 сыныптар | Желтоқсан, мамыр | Хаттама | |||
8 | «Сенім жәшігі» қызметін ұйымдастыру | «Сенім жәшігін» апта сайын ашу | Жыл бойы | «Сенім жәшігін» журналына тіркеу | ||||
Педагог – психологтар Мукаранова Т.С.
Малимбаева