5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі бойынша зерттеу » № 3 Қарғалы орта мектебі
Коммунальное государственное учреждение
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қарғалы №3 орта мектебі"
Управления образования Алматинской области
Приемная
+7(727) 70-31-1-55
есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Версия для
слабовидящих
» » » 5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі бойынша зерттеу
01
сентябрь
2021

5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі бойынша зерттеу

«Қарғалы №3 орта мектеп»   коммуналдық   мемлекеттік мекемесі

2021-2022 оқу жылы

5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі бойынша   зерттеудің нәтижесі туралы   мәлімет

Психологиялық  қызметтің  жоспары   бойынша  қыркүйек, қазан айларында 5-сынып оқушыларымен зерттеу , диагностика жүргізілді. Мақсаты: 5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін бақылау, оқушылардың үлкен мектепке бейімделуі, кабинет жүйесін меңгеруі, өздеріне таныс емес пәндер ( шет тілі, тарих, қазақ әдебиеті, жаратылыстану т.б.) меңгеруі,әр пән мұғалімдерінің психологиясына, сабақ беру тактикасына үйренісуі, сынып жетекшісіне деген қарым-қатынасын, олардың оқушыларға деген көмегі толық зерттелді.

Әдістері:  «Мазасыздану  шкаласы»    (Кондаш) сабақтарға қатынасу, жеке пән мұғалімдерімен, сынып жетекшілерімен пікірлесу, сырттай бақылау.

Қатысушылар : 5  сынып   оқушылары

Мерзімі:   Қыркүйектің  29

Қатысқаны:       126 оқушы

Сынып

оқу мазасыздығы

өзін-өзі бағалау мазасыздығы

қарым-қатынас мазасыздығы

Ж

Қ

Т

Ж

Қ

Т

Ж

Қ

Т

5 "А"

1

13

9

1

13

9

2

13

8

5 "Б"

5

15

1

2

13

5

1

17

3

5 "В"

7

12

3

3

14

5

5

14

3

5 "Д"

1

10

4

2

6

6

1

9

5

5"Г"

3

7

7

0

7

10

2

8

7

Қорытынды

17

57

24

8

53

35

11

61

26









   Сауалнаманың қорытындысы бойынша оқу мазасыздығы жоғары 10 оқушы өзін-өзі бағалауы жоғары 5 оқушы, қарым-қатынас мазасыздығы  жоғары 7 оқушы анықталды. 


 

   Сауалнаманың қорытындысы бойынша оқу мазасыздығы жоғары 8 оқушы өзін-өзі бағалауы жоғары 6 оқушы, қарым-қатынас мазасыздығы  жоғары 9 оқушы анықталды. 


Сауалнаманың қорытындысы бойынша оқу мазасыздығы жоғары 10 оқушы, өзін-өзі бағалауы жоғары 8 оқушы, қарым-қатынас мазасыздығы  жоғары 10 оқушы анықталды. 

   Жоғары және өте жоғары жалпы мазасыздыққа ие оқушылар ерекше назар аударуды қажет етеді. Мұндай мазасыздық деңгейі жоғары оқушы іс -әрекет пен қарым - қатынастың маңызды салаларындағы қиыншылықтарынан туындауы мүмкін, немесе объективті қолайлы жағдайға қарамастан, белгілі бір жеке қақтығыстар нәтижесінде болуы мүмкін. Мұндай жиіліктегі алаңдаушылықты жақсы оқитын, тіпті жақсы оқуға, қоғамдық өмірге, мектептегі тәртіпке жауапкершілікпен қарайтын оқушылар бастан кешіреді, бірақ бұл әл-ауқат оларға негізсіз жоғары бағамен келеді және үзілістерге, әсіресе әрекеттердің күрт күрделенуінен туындайды.

   Көбінесе шкала бойынша жоғары ұпай - бұл «көмекке шақыру» түрі, ал керісінше, «шамадан тыс сабырлылықтың» артында алаңдаушылықты жасыруы мүмкін. Сонымен қатар, шкала белгілі бір объектілермен қатаң байланысты мазасыздықты көрсетпейді


     Жалпы бес   сыныптың да  бейімделуі орташа, бірқалыпты жүріп жатыр. Бақылау, бейімделу жыл аяғына дейін жалғасады. 

Сынып жетекшісімен  әңгімелесе отырып, оқушыларға көмек беріліп жатыр. 5- ші сынып жағдайымен пән мұғалімдері және  сынып жетекшілері  таныстырылды.

Ұсыныс:

  1. Зерттеу қорытындысы бойынша анықталған жалпы  мазасыздығы жоғары 9 оқушымен түзету - дамыту жұмыстарын өткізу жоспарлансын.
  2.   Сынып жетекшілеріне, пән мұғалімдеріне, ата-аналарына кеңес беру. Осы оқушыларды сабақ кезінде назардан тыс қалдырмай, психологиялық қолдау көрсету керек.
  3. Сынып жетекшілері оқушыларды жеке бақылауға алынып, бейімделуіне жағдай жасалынсын. Ата – аналармен тығыз байланыс орнатсын.

                 Педагог психологтар:              Малимбаева Г.Т

                                                                        Мукаранова Т.С